Thursday, March 08, 2007

Siti ke Grammy?

Yes that's true in case you didn't know or perhaps don't give a shit bout the malaysian music industry anymore. I don't know why the Grammy people even invited her in the first place coz it's like she's famous here anyways. Kalau gitu aku pon nak ke Grammy aaa. Aku buat petition style dak pompuan PC buat petition nasik lemak **(Cerite disambung dibawah)What tick's me off bout this picture is Datuk K's facial expression. As though he is saying I just screwed Siti you jerk offs WOOHOO!!! The way they dress is so western don't you think? If you recall when Siti first burst into the music scene she declined to take any pictures with men.Maybe because at that time she was still a 'gadis kampung'. Konon malu laa whutevaaaa. I guess money and glamour caught up with her. Kawin Datuk K lagi. Serip, minah kat sebelah Siti tuh ko x rase muke cam Kamilah classmate kite kat PC dulu?On another note, Rosnah Mat Aris was in the news a couple of days ago about her comments in a TV3 show that was broadcasted live. I watched the video on Youtube and daymn to my suprise she was talking bout religious issues - well it was about older women marrying younger men aa sunah nabi right. Yang buat gua sengal minah nih selamber ayam cakap pasal agame. Makcik tgk cermin aaa dulu. Warne rambut lagi terang dari ayam tandoori ade hati nak kawin laki mude daymn!!!


**Adelah alkisahnye suatu ketike dahulu diwaktu aku di MRSM PC. Nasik lemak breakfast sedap nak mampos .. bebudak bangun awal bukan nak gi semayang Subuh kat Musalla tapi nak gi berebut makan nasik lemak. Serip gi semayang Subuh buat pengetahuan korang (suatu ketike die alim KWAKWAKWA Giant gelak). Aku xyah cakap aaa bangun mmg sentiase lambat.

So ade laa waktu Form 5 nih, salah satu periuk nasik besar kat dapur Dewan Selera (kantin) tuh rosak. Tak dpt la masak nasik lemak. Ade berminggu gak x makan nasik lemak. Makan roti ngan telur separuh masak je. Bebudak pompuan sume kempunan nasik lemak. Nak cakap diorang tuh mengandung sampai mengidam macam2 xde laaa plak kan. Aku xtau sape punya idea .. mmg bijak pandai habis aaa .. cakap buat petisyen anta kat pengetua.

Yang aku x tahan .. diorang cakap alasan kenape xde nasik lemak adelah Pengetua nak saving duit nak bina Pintu Gerbang lawa dan air terjun utk pertandingan lanskap peringkat kebangsaan. Buat pengetahuan saudara/saudari MRSM PC waktu zaman aku juare pertandingan lanskap hasil titik peluh Pengetua aku. Tapi xde laa sampai nak cilok duit dr nasik lemak.

Yang bikin gua panas .. dah aaa pelajar cume baya RM1 utk seharian nye makanan .. pastuh ade hati nak komplen pasal xde nasik lemak. Nak cakap bangang x gak aku rase dak pompuan lagi ramai bijak dr laki tapi sebengong2 dak laki xde aaa sampai ke tahap nih. Pengetue aku siap menangis lagi explain kat dak pompuan dr mane die dpt duit tuh (kutip dr alumni). Itulah alkisah nye.

Kesimpulannye sebengong2 laki dlm diam pompuan lagi bengong. KWAKWAKWA

3 comments:

cik tudung senget said...

serius,,bila tn hj roslan nangis2 mase xplain pasal nasi lemak n etc..???
tak ingt pun part tu???

Bart said...

menangis aaa .. aku dengar dr org yg close ngan Pengetue pon .. mmg tak patut sial dak pompuan tuduh pengetue cam tuh .. gua pon naik simpati dengar

Anonymous said...

pengetua menangis? btul ke? aku tak ingat pasal takde nasik lema,tp aku ingat la pasal isu pengetua cut cost skolah utk landskap...hehehe..kontroversi mmg tak kira tempat